Alla inlägg under november 2008

Seg

Av Max - 30 november 2008 18:18

Jag känner mig för en gångs skull ovanligt grining och sur. Alla som känner mig vet att jag aldrig skulle gnälla på något över huvudtaget what so ever! Jag är något sugen på att lägga ner bloggandet helt, skriver ju aldrig här ändå.


Tackfest i fredags, jag stod i baren... Riktigt jävla kul men jag var så fruktansvärt död i lördags!


Mattetenta 8/12 så jag borde börja plugga men jag skjuter hellre på det och sitter o skriver lite skit här. Jag har städat undan massa crap som jag fick med mig från föräldrarna när jag flyttade och har nästan börjat få lite ordning på hemmet. Efter 4 månader, nice... Behöver en hörnsoffa, en schysst målarfärg, ett par penslar, ev en overhead maskin och sen kanske det kan bli lite hemtrevligt.


Jag har förövrigt idag upplevt den största nackdelen med att bo i korridor. Vaknade vid 11 klev ut i köket för att upptäcka att några festprissar (från någon våning) hällt ut matolja och ketchup över hela köket. Åh vad glad jag blev!

Av Max - 26 november 2008 21:26

Man hade kunnat tro att jag var död, eller kanske gett upp bloggandet helt och hållet. Men så är alltså inte fallet, jag är tillbaks för att tala om att nu är det plusgrader på g. Det medför den bästa delen av vintern! Slask! Oh the joy av svinkalla blöta strumpor, vattenskadade skor och plaskande runt i halvsmält snö. Hade glömt hur det var, australien är varmt under vinterhalvåret

Ut

Av Max - 22 november 2008 14:27

Snart snart kommer det mer pengar! Jävligt lyckad utekväll igår, kameran fick följa med och dokumentera. Det brukar nästan aldrig hända, antar att allt hamnar på facebook, jag dumpade ansvaret för att ladda upp bilderna på min partner in crime, Kristian.

Av Max - 17 november 2008 00:08

I brist på bättre bild, försök själva se glada ut klockan 10 över 12 en söndag natt, ser jag ut såhär. Ja, det är definitivt lite ojämnt... som sagt är inte Viktor frisör men stående ovationer till honom.


Me 


dags för sängen

Av Max - 16 november 2008 17:02

Viktor var uppe på besök och passade på att titta förbi! Jävligt trevligt att ses, han bor i linköping så det blir inte så ofta. Han hann även klippa mig, så nu har jag en ny frisyr och ser allmänt mongo ut (Viktor är inte frisör). Bild kommer senare för nu är det dags att släpa sig hem för söndagmiddag med familjen!

Av Max - 15 november 2008 19:02

Ett nytt ord ett nytt ord, skriker jag och hoppar och stojar. Aldrig hört det förut men fan vad bra det är, prokrastinera. Väldigt bra om man vill prata så att ingen förstår vad man menar. Om man typ tror att man är lite lite bättre än någon annan. Något åt det hållet i varje fall! Jag är åtminstone expert på det när det gäller saker jag måste göra.


Har nog prokrastinerat länge nog nu, ska ut snart och inte dricka. Det är något av ett experiment, jag tror inte jag varit ute och klubbat utan åtminstone lite alkohol i kroppen förut. Låter lite som en alkis right? Dom flesta (mig inkluderat) lever lite enligt det här som någon vis person sagt: "Det går att ha roligt utan alkohol, men det är dumt att chansa"



Av Max - 15 november 2008 11:28

Stora nyheten de senaste dagarna är väl att VDarna för de stora bankerna här i landet har massiva pensioner. Är någon förvånad egentligen? Personligen frågar jag mig om det är rimligt att den tidigare arbetsgivaren ska betala ut en sån pension. Jag menar det finns ju en allmän pension som lär vara rätt okej om man jobbat hela sitt liv...


Ärligt talat hade jag gärna haft en sådan pension jag med, men det hade fortfarande vara lika sjukt.


On a side note: Jag vet inte riktigt vad jag tycker om norskrap, norska låter skumt i vanliga fall och vet inte om rap gör det bättre. Pundar Ken Ring och Saigon är med i alla fall med:



Av Max - 13 november 2008 23:53

På grund av överintag av varm brun dryck sitter jag nu som en speedad kanin. Klarar inte mer matte ikväll och det känns inte som att jag kommer somna på ett par timmar. Utmärkt tillfälle att fylla ut den här bloggsaken lite. Mitt liv cirkulerar pretty much runt skolan känns det som, speciellt nu på slutet har det gått läskigt fort och allt man gör hemma är att plugga.


Julen är snart här igen, min önskelista är inte direkt färdigskriven... Önskar mig Prop Dylans skiva, "A garbage pail kid". Det är typ så långt jag kommit. Jag skulle önska mig kläder om jag inte är så petig med vad jag har på mig, vill välja det själv. 

 

Jag beställde bland annat kort från redbubble för ett tag sen, man kan ladda upp sina egna bilder och få dom som kort, tryck på tshirtar osv. Fick dem för ett par dagar sen, riktigt schyssta faktiskt, här är motivet:

Clawed


Who on the beat, läskigt grymt beat:



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards