Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

zShare

Av Max - 28 mars 2009 13:50

Om ni någon gång laddat ner något från zShare har ni säkert märkt att det är läskigt mycket reklam och att det är en timer som räknar ner innan man får ladda ner. Väldigt irriterande, för ett par månader sen hittade jag ett tips för att slippa det.


Gör ett bokmärke av detta: javascript:var%20time=0 döp det till zShare TK eller nått bra, lägg det i bokmärkeslistan och tryck på den när timern kommer upp.


Kastar ut ett par tips på sidor som brukar lägga upp lite blandade låtar:

Discobelle

Blunted Soul

Organism 12 - Egna släpp, osläppta låtar osv  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Max - 22 mars 2009 23:19

Robinson, 30 åriga säljare, mediaidioter och annat löst folk skriver på för ett program som går ut på att överleva på en ö befolkad av ödlor, knott och kameramän. Det regnar, klagosången tar ton och stiger mot skyarna, de blev väl ändå lovade vita st...

Av Max - 22 mars 2009 00:19

"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"....

Av Max - 20 mars 2009 13:40

I en släng av hyperbloggomani har jag nu skrivit icke mindre än två inlägg på tiden det tar att göra en tårta. Efter ett ganska meningslöst inlägg om hur man enligt mig gör perfekt kaffe tänker jag mig att mitt bloggande ska ta fart. Jag skriver ett ...

Av Max - 20 mars 2009 10:15

Jag är ingen expert på området kaffe, istället för en espressomaskin i borstat stål har jag en niondel av en grön kaffekokare i plast. Jag skulle ändå vilja sträcka mig så långt som att göra en rekommendation, inte för er som faktiskt sitter med en e...

Av Max - 8 mars 2009 12:12

Igår natt kom jag på något meningsfyllt att skriva här. Tyvärr hade jag glömt det imorse när jag vaknade, så jag skriver något meningslöst istället. För ovanlighetens skull tänkte jag. Egentligen är det bara en anledning för att inte tentaplugga.   M...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards